کاهش حجم فایل‌ های فروش
نوشته شده توسط : آهن پرایس

بنا بر گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، بازار معاملات مسکن به تحولات سریع بازارهای موازی یک پیش ‌واکنش نشان داد. بررسی وضعیت روزهای اخیر بازار خرید و فروش ملک حاکی از آن است که حجم فایل ‌های عرضه شده در بازار معاملات مسکن با کاهش ۷۵ درصدی به‌ دلیل عقب ‌نشینی فروشنده ‌ها طی یک هفته اخیر مواجه شده است.

بازار عرضه فایل فروش آپارتمان به ‌دلیل عقب ‌نشینی فروشنده‌ ها از بازار به یک رکود کم‌ سابقه دچار شده است. به‌ طوری ‌که بررسی وضعیت فایل‌ های عرضه شده برای فروش در بخش سنتی شامل بنگاه‌ های معاملات ملکی و نیازمندی‌ های روزنامه‌ ها و در بخش سامانه‌ های مجازی، تقریبا کاهش ۷۵ درصدی را در هفته گذشته تجربه کرده است.

 مراجعه به بنگاه‌ های املاک در سطح شهر، صفحات نیازمندی ‌های روزنامه‌ ها که محل معرفی فایل‌ های فروش ملک هستند و هم چنین سامانه‌ های مجازی ویژه عرضه فایل خرید و فروش آپارتمان نشان می‌ دهد حضور کم‌ رنگ مالکان و فروشنده‌ های آپارتمان در هر دو بخش سنتی و جدید عرضه فایل معاملات ملکی سبب شده، تا تعداد محدود خریداران موجود در بازار نیز امکان جست‌ و جو و بالفعل کردن تقاضای خود را نداشته باشند.

فعالان بازار معاملات مسکن معتقدند در صورتی که کاهش حجم فایل‌ های فروش آپارتمان به ‌عنوان یک پیش واکنش بازار معاملات مسکن به تحولات پرسرعت سایر بازارهای موازی طی یک ماه جاری ادامه داشته باشد وقوع یک واکنش در بازار معاملات مسکن از میان دو گزینه احتمالی، قطعی است.
 از دیدگاه کارشناسان بازار مسکن، وضعیت پیش آمده در بازار عرضه فایل فروش آپارتمان ممکن است در هفته‌ های آتی، منجر به کاهش شدید معاملات خرید و فروش مسکن شود یا آن که رشد قیمت در بازار مسکن را مجددا تکرار کند.





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: